Onze kwaliteit
Omwender gaat voor kwaliteit. We leveren meetbaar goed werk. Voor organisaties, mensen én de wereld waarin wij leven.
Keurmerk
Als Omwender zetten we ons in om iedereen sterker aan het werk te krijgen. Want iedereen levert betere kwaliteit in een vitale organisatie. Omwender wordt ondersteund door een integraal kwaliteitssysteem. Met onze vier kwaliteitsthema’s Visie & Beleid, Verbetercyclus, Informatiebeveiliging en Privacy borgen we kwaliteit consequent en gestructureerd.
Wij hebben een ISO 9001 gecertificeerd kwaliteitsmanagementsysteem, om doelstellingen – op het gebied van o.a. klanttevredenheid, dienstverlening, risicobeheersing en privacy – te meten en steeds weer te verbeteren. We leggen hierbij de lat hoog: deze maatregelen voldoen niet alleen aan de wet, maar ook aan onze eigen voorwaarden voor langdurige relaties.
Algemene voorwaarden
Privacystatement
Klachtenregeling
Klachtenregeling Omwender 2025
Ons klachtenformulier kun je vinden aan de linkerkant van dit menu onder de contactknop.